.

.

Повернення товару належної якості

Повернення можна здійснити відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» у період 14 днів, не враховуючи дня покупки.

Повернення товару можна здійснити за умов:

– товар не експлуатувався;

збережено товарний вигляд виробу;

збережені всі оригінальні бірки, пломби, етикетки, ярлики тощо;

цілісність комплектації товару та упаковки не порушено;

збережено гарантійний талон (при наявності гарантії на товар) і документ, що підтверджує оплату;

виріб не включено до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

Порядок повернення товару:

1. Перевірте готовність товару до повернення, відповідно до умов наведених вище.

2. Заповніть всі поля заяви на повернення товару.

3. Відправте скан-копію чи фото заповненої та підписаної заяви, а також документ, що підтверджує оплату на електронну пошту ligno.market@gmail.com чи у формі служби підтримки.

4. Впродовж 3-х робочих днів, з моменту отримання заяви на повернення, з Вами зв’яжеться менеджер інтернет-магазину LIGNO для узгодження деталей повернення.

5. Відправте ваш товар та оригінал заяви на повернення за узгодженою з менеджером інтернет-магазину LIGNO адресою.

6. Після отримання та перевірки товару, на відповідність вимогам до повернення, впровдовж 10-ти днів будуть повернуті грошові кошти за товар.

Повернення товару неналежної якості

Повернення можна здійснити відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом гарантійного терміну на товар.

Повернення товару можна здійснити за умов:

– товар неналежної якості;

– наявність підтвердження істотності дефекту виробу від виробника;

– збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;

– цілісність комплектації товару не порушена;

досі дійсний період гарантійного обслуговування.

Порядок повернення товару:

1. Перевірте готовність товару до повернення, відповідно до умов наведених вище.

2. Заповніть всі поля заяви на повернення товару.

3. Відправте скан-копію чи фото заповненої та підписаної заяви, гарантійного талону та документу, що підтверджує оплату на електронну пошту ligno.market@gmail.com чи у формі служби підтримки.

4. Впродовж 3-х робочих днів, з моменту отримання заяви на повернення, з Вами зв’яжеться менеджер інтернет-магазину LIGNO для узгодження деталей повернення.

5. Відправте ваш товар, оригінал заяви на повернення, копію гарантійного талону та документу, що підтверджує оплату на повернення, за узгодженою з менеджером інтернет-магазину LIGNO адресою.

6. Після отримання та перевірки товару і всіх супровідних документів, на відповідність вимогам до повернення, впровдовж 10-ти днів будуть повернуті грошові кошти за товар.

Зверніть увагу!

Клієнту може бути відмовлено у поверненні товару, якщо не дотримано умов повернення встановлених Законом України «Про захист прав споживачів».

Споживачу буде компенсована тільки вартість самого товару належної/неналежної якості, вартість доставки не повертається.

Грошові кошти будуть повернуті тим способом та у тій валюті розрахунку за товар (якщо інше не передбачено банком-емітентом вашої банківської платіжної карти), яким його було придбано.

Якщо у Вас виникли додаткові запитання, зв’яжіться з нами.